søndag 1. januar 2012

Nytt år - nye muligheter

Godt nytt år til alle som titter innom min blogg.

Nå har vi gått inn i et nytt år, 2012. Lurer på hva dette året vil bringe?

Nå er ikke jeg så god til å planlegge langt frem i tid - men jeg vet hva som skjer de første to månedene av 2012.

  • Jeg avslutter arbeidsforholdet mitt på Svalbard.
  • Jeg henter ny bil dagen etter ankomst til fastlandet  + kjøper togpendlerkort til Egersund.
  • Jeg reiser den 1. februar til Egersund på jobb i stedet for til Stavanger. 

Eeehh, dette er kun i løpet av 3 dager i slutten/begynnelsen av januar/februar.  Hva skal jeg gjøre de andre dagene?

  • Oppføre meg pent og høflig (tror jeg må bli hjemme og ikke gå ut blant folk)
  • Pakke og få sende ned ting & tang. (forstår fortsatt ikke at 20 måneder kan gi såååå mye flyttegods)
  • Vaske ned leiligheten og ta pent farvel (DET blir ikke lett) med et fantastisk opphold her på Svalbard. 
  • Si opp div leie og medlemsskap her i Longyearbyen. (her sier vi opp postboks, tv kabel tilknytting og overføring av Coop avkastning samme dag som vi reiser på slutt.)

I går var jeg ute og fotograferte nyttårsraketter med det nye kameraet. Å fotografere i mørke er spennende, spesielt når du lurer på om du FAKTISK har stilt inn kameraet riktig. Du stiller inn etter beste evne, men så er du borti en eller annen dings på linsen og hva skjer???? Uklare bilder??!!
Ja ja - jeg fikk i hvertfall sett flotte raketter før jeg satte meg i bilen og kjørte hjem igjen.

Igjen, GODT NYTT ÅR!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar