mandag 19. desember 2011

Juleferie på fastlandet

Nå har juleferien startet for meg.

Kom hjem tre dager tidligere enn planlagt. Godt å ha noen ekstra feriedager tilgode som kan veksles inn i tidligere hjemreise. At ombookingen var såpass dyr, får vi ta som en julepresang fra meg til meg.

Godt å få julefri så tidlig. Har fått gjort enormt lite hjemme. Har ryddet bort en eske fra et hjørne til et annet rom. Har hengt opp to nye bilder av vår lokale kunstner på øya, og tatt ned to andre bilder (foto) fra den lokale amatørkunstneren som skriver disse linjer. Nå har jeg funnet en "Svalbardvegg" til bilder her i hjemmet. 

Jeg har dessverre ikke hatt tid til å skrive julekort, bake julekaker osv., så tar jeg en "snarvei" i år. Sender julehilsenen via bloggen. Denne julehilsenen mottok jeg fra H i dag. Takk H! Jeg bruker den videre til å kunne nå mine blogglesere.

 Julen feires i hytten sammen med broderen og naboens katter. Pinnekjøttet er klar! Nå kan skuldrene senkes.

GOD JUL og GODT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!

Avslutter oppholdet på Svalbard og Longyearbyen den 30. januar 2012. Nå skal 20 måneder pakkes ned i esker og sendes hjem. Liker ikke flytting - men du en får kastet mye.

Pakker nok ned bloggen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar