søndag 9. oktober 2011

Pakket og NESTEN klar

Er gresset grønnere på den andre siden?
Nå har jeg fått pakket de 5 P'ene.

Penger (plastikk)
Pass (med kopier)
Pilletter (billetter med kopier)
Piller (smertestillende for å unngå rar gange)
Photoutstyr.

Her snør det og det er -7. En kort arbeidsdag på kontoret i morgen før jeg setter meg på flyet hjemover for noen dager. SÅ er det tur til Sør-Afrika. Gleder meg veldig!! Vet ikke hva jeg går til, men turoperatøren har kontrollen. Da er det bare å ta på seg gode sko og slå følge!

Har pakket med meg t-skjorter fra Svalbard, så jeg tror nok jeg kan drive litt "passiv" reklame for øya.

Ellers, skal jeg en snartur til hytten for å kjenne lukten av gammelt treverk og se hvordan et TRE ser ut. Har ikke sett et tre på 10 måneder, så jeg blir vel som hunden - gående rundt treet for å lukte...
Skanskebukta og flotte fjell. Slike fjell skal det være i Sør-Afrika også
Snø og is byttes ut med sand og - forhåpentlig - varme. Måtte prolapsen tine i varmen!

Ha det bra. Brått tilbake med bilder fra turen. Pc'en skal få lov til å bli hjemme.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar