onsdag 13. juli 2011

Skrivesperre de lux

På grunn av dårlig vær og bilder som jeg tok for over en uke siden, så er ikke denne ukens blogg UKENS blogg.

Jeg har fått skrivesperre. Hva skal jeg skrive om? Hva har du ikke hørt om før? Føler at jeg har vært gjennom ALT tidligere.

Blomsterfloraen har du sett.

Fuglene har du sett - i forskjellige vinkler og retninger.

Borebreen har du sikker blitt lei av, men det har ikke jeg. Så, av den grunn, så skal du få et bilde til av Borebreen..... senere. Får ikke til opplastingen av bilder.

Jeg kommer tilbake når været har endret seg til "ut på tur" vær + de som har reist på ferie er tilbake fra ferie. Må jo ha noen å skrive om. Du, det er ganske kjedelig å være huspasser og silkeblomst passer. Å åpne opp en dør og ikke høre noen rope HALLO når du trår inn, det er stille det.

Åh, ja, jeg er i 105% jobb igjen. Hvorfor 105%? Hva er det vi jenter pleier å gjøre? Jo, måtte kunne alt 110% før en kan gjøre noe, nå firer jeg på kravene til meg selv. Jeg skal bare kunne 105%. (Har visst fått tilbake humoren) Bronkitten satt godt fast, men den måtte vike.

Får prøve senere om jeg klarer å laste opp et par bilder.

Fine dagen!

Arbeidsmauren med skrivesperre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar